Kundeoplevelsen

Din oplevelse med os

Hvad kan du forvente at dit forsikringsselskab når du har en skade? 

Alt for ofte handler en forsikring om om priser, dækninger eller det gode tilbud, men hvad sker der egentligt, når man får en skade. Hvad gør selskabet så?

Hos Søassurancen Danmark kan du få indblik i oplevelsen af en kunde der får en skade på sin båd. 

Hvad gør vi i praksis, hvordan gør vi det og hvornår? Hvad kan du egentlig forvente af os i din oplevelse med os?

Se vores nye film omkring hvordan vi netop håndterer skader i det daglige så du bliver  sikker i din oplevelse og i dit valg af os.

Oplev og besøg Ærø gratis!

Kundeoplevelsen handler ikke bare om selve forsikringsaftalen. Som kunde i Søassurancen handler det også om vores maritime fællesskab og historie, og som kaskokunde hos os, kan du ligge gratis i op til 5 dage om året i de Ærøske havne (Marstal, Søby eller Ærøskøbing).

Når du har besøgt havnene, bedes du udfylde denne formular for at få penge retur for opholdet:

Download havnepengekvittering

Liggetid for Flagskib/Sejlerforsikring Guld er 5 dage.
Liggetid for Total/Sejlerforsikring Sølv er 3 dage.

Rabatter og gratis oplevelser

Søassurancen tilbyder også hvert år, at sejlerturister, der er forsikret i Søassurancen og Danske Tursejlere, kan få adgang til en række ferieoplevelser og rabatter på hele Ærø:

  •  Overnat gratis i havnene hvert år (for kaskokunder Total, Flagskib, Sølv og Guld)
  •  Lån vores foldbare el-scootere og kom lettere rundt på øen 
  •  Få udleveret vores årlige besøgsfolder, som inkluderer en række sponsorater og tilbud til restauranter, oplevelser og Marstals berømte søfartsmuseum 
 

Vores foldere udleveres personligt hvert år ved havnene på Ærø, hvor vi går rundt og møder sejlerene og byder velkommen med folderen og andet merchandise. Ellers er man altid velkommen til at komme forbi kontoret, hvor både foldere, kasketter, bæreposer eller lignende kan udleveres på kontoret i Marstal. . 

Det siger kunderne på Trustpilot

Martin: “Hurtigt og proff tilbud givet, udover det var det første selskab der stod på Rødvig havn efter stormfloden, og igangsatte hævning af deres kunders både”

Kjeld: “Klar, informativ og god kommunikation fra første henvendelse vedr. anden skadevolders skade på min egen båd.
Forståelig aftale om reparation på Walsted, klarhed over økonomi samt afsluttende opfølgning.
God og konstruktiv dialog hele vejen igennem forløbet.”

Gorm: “Meget hurtig, grundig og fornuftig sagsbehandling.
Jeg har haft forsikret mine skibe i dette selskab i mange år.
Har haft brug for forsikringen 3 gange og alle tre gange er jeg blevet utrolig godt behandlet.”

80% af kunder, der opsiger forsikringen, anbefaler os til andre sejlere!

Hvert andet år laver Søassurancen undersøgelser af kunder, som ønsker at forlade os, for bedre at forstå grunden til dette, samt forstå hvordan kundeoplevelsen har været med os.

Disse undersøgelser fortæller gennem tiden et tydeligt sprog og signal. Derfor er vi stolte over de resultater, der viser, at de kunder, der forlader os, stadig anbefaler os til andre. Du kan læse en af vore undersøgelser ved linket nedenfor.

Få en tryg og nærværende dialog

Ring til os på
+45 62 53 10 72